Hogy futtassuk fel ruha webshopunkat?

Az internetes ruhaárusítás nehéz dolog tud lenni, mivel nagy a verseny az egyes ruha webshopok között. Ebben a versenyben különböző marketing lehetőségekkel lehet előnyökhöz jutni a konkurens cégekkel szemben. Ezeket a marketing lehetőségeket fogjuk cikkünkben bemutatni.

Tartalom

Sokan követik el a hibát, hogy csak feltöltik termékeiket, de nincs szöveges rész a webshop felületén. Ez lehet, hogy a vásárlók számára elég, de a Google számára nem. Ha a Google nem szereti webáruházunkat, akkor a látogatók nem fognak rátalálni. Erre megoldás, ha összefüggő, egyedi tartalmat töltünk fel webshopunkra. Ez lehet bemutatkozás, termékleírások, blogok. A lényeg, hogy releváns legyen, és egyedi.

Közösségi média

Egyre több cég jön rá, hogy milyen nagy lehetőségek vannak a közösségi média jelenlétnek vállalkozásuk számára. Nem csak új látogatókat szerethetünk, hanem reklámozni is lehet termékeket, sőt, hamarosan akár a közösségi média felületén közvetlenül is árulhatunk termékeket.

Részletes keresési funkció

Az új látogatókat azzal lehet a legkönnyebben megfogni (az árak mellett), hogy könnyen megtalálják, amit keresnek a webshop felületén. Erre jó megoldás, ha a keresési funkciót minél részletesebbre alakítjuk. Lehessen keresni nem, anyag, méret, szín stb. szerint. Minél kevesebb ideig tart megtalálni a terméket, annál többen fognak nálunk vásárolni.

Készlet feltöltése

Nincs annál rosszabb, amikor kinéz a vásárló egy ruhát, de várnia kell rá heteket, mert nincs készleten. A legjobban fogyó ruhákból mindig legyen készleten, hogy ne kelljen rá várni senkinek, amikor megrendeli.